środa, 11 lutego 2015

W kuchni musi byc wesoło...

Witajcie, jest środunia jak to pisze zawsze moja koleżanka Kasia. Odliczamy już dni do ferii, żeby troszkę czasu poświęcić dla dziewczyn, razem spędzić czas. Dziękuje za komentarze pod ostatnim postem,  lubię tak sobie czasami pokombinować, ciesze się, że mąż zawsze mówi ładnie, nigdy nie krytykuje i nie narzeka znowu zmieniłaś coś w domu. 
Pamiętam raz, tapeta w komodzie myślę sobie, tak zrobię rach ciach i prze tapetuje przedpokój, mąż do pracy wybrał się na nockę. Ja szybki plan działania, zapomniałam tylko dodać:kochanie jutro będzie ładnie.. Rano drzwi się otwierają, w drzwiach mój mąż i woła oj przepraszam pomyliłem mieszkania... No tak jest ze mną, od planu do działania tylko jeden krok.

dzisiaj chciałam wam pokazać wersję kuchenną z zazdrostkami do kuchni w tonacji zieleni i groszków.
Zestaw praktyczny, ten dłuższy służy do wyciągania z pieca gorących potraw. Niestety efekt zazdrostki mało widoczny, wersja stołowa;)



Już w niedzielę po pewnym przedsięwzięciu pokażę efekt mojej pracy... Dobrego Tygodnia Wam życzę!!!!

24 komentarze:

  1. Sliczny zestaw Aniu :)) Widze ,ze materialy juz pociete :)) To sprawilas mezowi niespodzianke :)) Ciekawa jestem co Ty tam takiego nie mozesz nam jeszcze pokazac :)) Milego Tygodnia Kochana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jeszcze mam kilka rzeczy do opanowania ale to chyba plany bardziej wakacyjne;)buziaki!

      Usuń
  2. śliczny komplecik :) lubię groszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię groszki i ja;) a za komplement dziękuję;)

      Usuń
  3. Anulku fantastyczny zestawik, uwielbiam takie dodatki do kuchni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu takie dodatki nigdy się nie nudzą i to w nich kocham bo można je przerabiać;))

      Usuń
  4. kuchnia to serce domu a Twoje prace jak zawsze śliczne:)
    my też czekamy na ferie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu i jak u Was feriee-czas zacząć;)))

      Usuń
  5. Oj Anulko skąd ja to znam , od zamysłu do działania jeden krok mam to i ja !!! Komplecik wyczarowałaś super , zazdroska ma piękną tkaninę dostrzegłam haftowane kwiatuszki a wogóle groszki kocham całe życie. Pozdrowienia dla wszystkich i oby do ferii jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ferie już są i niedzielne leniuchowanie, hafcik kupiłam a resztę doszyłam, niestety nie mam hafciarki a szkoda, bo tam sa możliwości;)buziaki wspaniałej niedzieli!

      Usuń
  6. Świetny komplecik :) Taki wiosenny że aż chce się gotować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mój mąż się śmieje że on na razie nie gotuje żeby nie przypalić moich łapek;)

      Usuń
  7. He,he,to widzę,że nasi mężowie mają z nami trzy światy,u mnie bywa podobnie : ). Wraca do domu,patrzy budka dla ptaków : boże,krzyczy,dotykałaś się do wyrzynarki ! Przecież byś sobie palce poobcinała! To karton-odpowiadam ; ). I takie tam różne inne historie : ). Piękny ten wiosenny komplecik,apetyczna ta zieleń,taka jak szczypiorek na wiosnę : ). Pozdrawiam słonecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika to jednak łączy wspólna pasja tworzenia;) a domek faktycznie wspaniały!!!!
      buziaki!

      Usuń
  8. Cudowny komplet roletki i podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu dzięki wspaniałej niedzieli wam życzę!

      Usuń
  9. To jest tak śliczne, że bałabym się używać podczas gotowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko na początku tak jest do pierwszego prania potem myśli się nad nowszym fasonem;)

      Usuń
  10. Śliczny komplet :))) Będzie radośnie wiosennie u Ciebie w kuchni :)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplet ten jest prezentem;)ja mam w barwach bardziej pomarańczowo;)

      Usuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!