niedziela, 8 lutego 2015

Skrawki, ścinki, zbierać czy wyrzucać;)

Produkcja skrawek, ścinków i innych rzeczy, czasami króluje w naszych pracowniach oraz pudłach.  Przyda się, a może jeszcze coś z tego stworzę. Ja gdy szyję zawsze koło siebie mam plastikowe wiaderko, wszystkie ścinki i inne niepotrzebne rzeczy wrzucam tam, gdy kończę szyć, przepatruje co się przyda a co można już posegregować do śmieci. Tak swoją drogą to się zastanawiam, pod jaką kategorię wrzucić ścinki ,materiał, nici resztki filcu itd.... bo u nas stoją tylko kontenery na ubrania i tam nie wrzuca się tego typu rzeczy, może u Was jest specjalny pojemnik na hand made?
Wracając do tematu, zbieram, segreguje i uzupełniam sobie w domu w wolnym czasie różne rzeczy np: w przedpokoju miałam wolną ścianę i nic tam nie pasowało więc uszyłam makatkę na ścianę... w kieszeniach jest miejsce na parasole..
i maszyna dostała nowe ubranko....
moja kuchnia zyskała nowy zestaw  kuchenny, stary się już zużył.


 i wieszaczek na łapki...
Jak jest u Was czy domowymi sposobami  dekorujecie, unowocześniacie swoje mieszkania czy jesteście zwolennikiem kupowania w sklepach różnych ciekawych przedmiotów a może zamówienia u koleżanek składacie lub wymianki hand made?

Wspaniałej niedzieli Wam życzę, u nas zapowiada się wspaniale;)

34 komentarze:

  1. Śliczne rzeczy poszyłaś ale ten zestaw kuchenny... Miodzio!
    Jeśli chodzi o domowe dekoracje... Lubię robić zakupy w Pepco ale też staram się tworzyć coś z niczego :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam zakupy w Pepco, jednak zawsze jest tak , że jak się coś robi dla siebie jakoś tak schodzi na bok;) zawsze jest coś do zrobienia dla drugiej osoby;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję, uwielbiam taki rodzaj dłubania;)

      Usuń
  3. Świetne pomysły na dekoracje domu, a jednocześnie rzeczy użytkowe :)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj szyjąc patrzę by było to praktyczne, uwielbiam przerabiać dodając co nieco, zawsze to oko cieszy gdy powstaje coś innego;)przy niewielkim nakładzie;)

      Usuń
  4. u mnie też pełno różnych ścinek ;) piękne prace wykonałaś! makatka jest super :)
    ja w miarę możliwości staram się sama robić dekoracje do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zawsze je podziwiam, choć widzę , że u Ciebie teraz okres pudełeczek;)

      Usuń
  5. ale cudeńka wyczarowałaś, lubię takie dekoracje:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zgadzam się jeste czarodziejką ☺
    wszystko jest przepiękne
    pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że każda z nas tworząc hand made robi czary mary;)

      Usuń
  7. Cudowne rzeczy, przepiękne. Jesteś bardzo zdolna, zazdroszczę szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, ja podziwiam natomiast Twoje podejście spraw dnia codziennego i pięknego przekazania tego nam czytelnikom;)

      Usuń
  8. Cudeńka:) jakże ja bym chciała mieć takie zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, myślę że każdy z nas ma talent, swoją pasję, tylko ona uaktywnia się w danym momencie;)

      Usuń
  9. Ty Aniu Zdolna Jestes i juz :))) Slicznosci dla siebie stworzylas :) Jezeli chodzi o dodatki u mnie ,czasem cos sama stworze ,czasem kupuje ,poniewaz np w Aldiku moge Slicznosci czasem dostac i taniej to wychodzi jak mialabym specjalnie na cos kupic material. Pozdrawiam Cie Serdecznie Aniu :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga to z wzajemnością mogę napisać, że też niezła z Ciebie pszczółka;)

      Usuń
  10. Cudeńka powstały i pięknie udekorowały mieszkanie. Wspaniale wykorzystałaś ścinki. Muszę też pomyśleć o jakimś pokrowcu na maszynę. Pozdrawiam Anulko cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu tak pokrowiec ważna sprawa dla maszyny, mniej się kurzy na nią. Uwielbiam dekoracje takie proste bo zawsze to zmiana naszego otoczenia i poprawa samopoczucia;)buziaki!

      Usuń
  11. Kreatywność na baaardzoooo wysokim poziomie. Podziwiam wyobraźnię i wykonanie. Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kreatywnością to tak różnie u mnie w zależności od dnia i weny ale bardzo dziękuję za komentarz;)

      Usuń
  12. Ależ u ciebie kolorowo, ja ścinków uzbierałam już wór cały bo zawsze myślę ze jeszcze coś z tego zrobię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diana jestem pewna że coś wyczarujesz z tego worka;)

      Usuń
  13. świetne pomysły, widzę że w głowie masz ich mnóstwo :) Powstają świetne użytkowe rzeczy, lubię takie cuda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia najważniejsze to zrobić coś aby wykorzystać, jestem raczej z tych praktycznych;)

      Usuń
  14. niekończąca się skarbnica pomysłów!!! cudnie za każdym razem - pozdrawiam Was serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu az się boję jak zacznie tych pomysłów brakować;))

      Usuń
  15. Wspaniałości, ja zbieram szkoda mi jest cokolwiek wyrzucić tylko cierpię na brak miejsca w domu.
    Rzadko kupuję, a wymianki jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ja mam takie pojemniki z Pepco plastikowe tam wszystkie przydasie chowam;)

      Usuń
  16. U mnie ścinków jak mrówków ; ). Kiedyś wyrzucałam od ręki ale potem zaczęłam zbierać do pudła bo nigdy nie wiadomo co się może przydać. Kiedyś na przykład dosłownie mały ścinek uratował mi życie,a właściwie to szycie ; ). Świetnym pomysłem na wykorzystanie ścinków jest też obciąganie nimi guzików : ). Tylko nie bardzo na razie orientuję się gdzie zakupić takie specjalne,"łyse" guziki ; ). Jesteś niezwykle kreatywna : ))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika oj guziki fajna sprawa, ja nie raz kupuję u nas w sh bo tam jest ich masa za 1zł 10 guziczków. Można z nich kwiatuszki też zrobić z takich ścinków;)udanego dnia!

      Usuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!