sobota, 21 lutego 2015

Piórniki na igły, szpilki i szydełka...

I sobota  mamy ferie a ja siedzę w domu z chusteczkami i ciepłymi skarpetami. Dziewczyny szaleją z tatą na łyżwach a ja leżeć przy chorobie no nie potrafię...I łóżeczko pościelone, herbatka, mamo może coś zjesz. 
Nie wiem nienormalnością jest leżeć, postanowiłam sobie troszkę podłubać no na szycie to sił brakuje.
Pomysł na przydasie w piórniku wpadła Agnieszka że można z piórnika zrobić taki przybornik na igły, szydełka, szpilki. Temat podchwycony i powstały cukierkowe piórniczki...
piórniczek zgłaszam do wyzwania koronka


 i do zestawu kuchennego zrobiłam herbaciarkę i dwie puszki na rogalki
w planach mam zestaw kuchenny w składzie fartuszek i dwie łapki w odcieniach zieleni i brązu;)


a teraz zmykam grzecznie do łóżeczka, bo drugi tydzień ferii minie a ja jeszcze na łyżwach mam zamiar poszurać;) wspaniałego tygodnia Wam życzę!

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładne piórniczki:) i komplecik do kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinia mam nadzieję że dla Was będą tak samo udane;)

      Usuń
  2. Dzięki ,że zawitałas do mnie , bo dzięki temu ja zawitałam do Ciebie :-)
    A tu na dzień dobry powitały mnie takie cudne rzeczy. Wiesz , że ja punkcie decou mam niezłego świra więc te Twoja prace mnie zauroczyły. Piórniki - szkatułki sa cudowne, a te puszki to mnie normalnie powaliły na kolana.Świetany pomysł z tymi wycietymi ze wstążki lterkami , musze kiedys sprawdzić.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja Ciebie od dawna podziwiam na blogu i FB co do literek myślę że sposób fajny, próbowałam zabawę z transferem ale nieudane, więc zrezygnowałam.Dobrego dnia!

      Usuń
  3. Ślicznie Ci wyszły. Choroba Ci służy jeśli chodzi o wenę. ale życzę Ci zdrowia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak bycie zdrowym ma więcej plusów. za komplement dziękuję ale ciągle trzeba coś dopracować, wszystko przede mną;)

      Usuń
  4. Piórniki na przydasie - świetny pomysł . Ozdobiłaś je piękne !!!! Zestawik do kuchni super !!! Widzę Anulko że nie masz czasu chorować . Ja to rozumię bo mnie też zawsze tak nosi. Dużo zdrówka i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu jak bratnie dusze, rzadko choruję ale jak dopadnie to tak porządnie na tydzień, fajnie jest jak chociaż w tych dniach słyszysz, herbatki kochanie;)

      Usuń
  5. Wspaniale, każdy jeden kolorowy i cudnie dopracowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu do perfekcji to mi jeszcze daleko ale uczę się non stop;)

      Usuń
  6. Wspaniałe są:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Asiu coś innego zawsze jest dobrze odbierane, tylko czasami zastanawiam się czy nie za cukierkowe?

      Usuń
  7. Piękne prace. Oj przydałby mi się taki piórnik, bo swoje szydełka ciągle szukam:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że się podoba, wolny jest z kurczaczkiem na gałązce i wymianki też lubię;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Gosiu wzajemnie dobrego dnia;) pomysły z drabiną super;)

      Usuń
  9. Piękne piórniki - niezbędnik w każdym domu:). Wykonanie bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. określenie ładne jest 100% trafne bo do perfekcji długa droga, ja z tych co deku traktują jak zabawę i wspieram się na rzeczach budowlanych bo te oryginalne do deku to jednak cena przeraża;)

      Usuń
  10. Aniu witaj!
    ale wiosennie u Ciebie :))
    ciągle nie mogę się przyzwyczaić do Twojego nowego bloga :(
    zdarza się mi omijać go :(((
    udanego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś ja jestem jak rzep ciężko się odkleja ale za to ja widzę, widzę i się uczę;) buziaki!

      Usuń
  11. Bardzo fajne piórniczki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!