poniedziałek, 23 lutego 2015

Gdy listonosz puka do drzwi?

Od razu słoneczko zawitało jak listonosz zapukał do drzwi, w końcu jestem kobietą i która z nas nie lubi dostawać prezentów. 
Tak więc idąc do sedna sprawy, moje puszki z Elfami wygrały w wyzwaniu KTM gdzie gościnną projektantką została Asia i właśnie o to te cudne prezenciki do mnie trafiły;)

bardzo dziękuję! ja z tych co rękodzieło cenię bardzo wysoko, bo stworzone z serca, z dobrych chęci, z cennych materiałów, z czasu, którego wiecznie jest mało.
Doceniam szczegóły i detale i te herbatki których jestem maniakiem picia i delektowania się przy grubej książce.... a na bloga Asi serdecznie Was zapraszam!

I jeszcze dostałam wcześniej małą przesyłkę od Kasi piękne ptaszory, które zdobią moje kwiaty i herbatki oraz coś słodkiego ale zanim fotkę zrobiłam to moje dziewczyny zdążyły się do-cukrzyć..
Blog Kasi jest wspaniały uwielbiam tam zaglądać by czytać co w trawie na wsi piszczy, ja z tych blokowych murów więc uwielbiam naturę w każdej postaci a ona pisze to z pasją;) i Was serdecznie zachęcam do czytania.....

7 komentarzy:

  1. Sliczne prezenty Aniu dostalas :)))) Slonecznego Dnia Aniu Wam Zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty otrzymałaś:)
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś super prezenty :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty Anulko !!!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty :)
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe Aniu prezenty, trafiły w dobre rączki :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!