piątek, 27 lutego 2015

Bawełna czy woal ozdobą Twojego okna..

Porządkując kuchnię dalej, przyszedł czas na okna, mam na ich punkcie bzika i nie chodzi tu absolutnie o ich mycie tylko o dekorację. Zastanawiam się czy lubicie w oknach styl klasyczny, firany, zasłony?? a materiał to żakard lub woal. 
Czy lubicie tak ja ja poszaleć troszkę z kolorem, z haftem. Troszkę kombinacji.
 Ja osobiście wybieram naturalne tkaniny do okien, przeważnie jest to bawełna czysta lub z domieszką lnu..
Żeby nie zanudzać tak prezentują się okna w kuchni;)zaznaczam że nie jestem maniakiem zieleni, ale z niewielkiej jej dodatkiem jest już bardzo wiosennie;)


mieszkanie w blokach rządzi się swoimi prawami, a ja nie lubię jak mi ktoś zagląda co akurat jem na śniadanie;)

I jeszcze kaczuchy kuchenne dla mojej mamy w prezencie;)

na zakończenie udane polowanie, w zaprzyjaźnionym forum szyjemy po godzinach, uwielbiam wyprzedaże i porządki dziewczyn  w  szafach, udało mi się kupić materiał, bawełna z domieszką lnu. Moja mama zrobiła dla mnie koronkę i powstało takie oto połączenie w salonowym oknie;)pokój też przechodzi metamorfozę, dlatego parapety jeszcze puste;)

na dzisiaj może to tyle, żeby Was nie zanudzać;) dobrego weekendu Wam życzę!
już za kilka dni zapraszam Was na rozdawajkę przed Wielkanocną;)

24 komentarze:

  1. Ślicznie
    Piękny komplecik kuchenny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko, Twoje zakładki sowy rewelacyjny pomysł;)

      Usuń
  2. pięknie u Ciebie:) okno w salonie prześlicznie wygląda.
    ja mam puste okna,tzn. bez firan,zasłon. Lubię światło,przestrzeń,nie znosze kurzu na firanach. tylko,że mi w okna nikt nie zagląda,więc mogę sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zazdrościć mogę Aga braku sąsiadów;)i tej przestrzeni;) buziaki!

      Usuń
  3. Bardzo wiosennie u Ciebie! a ta zieleń w oknie to potwierdza. Pomysł na okno świetny, chociaż ja jestem tradycjonalistką....Kaczuchy rewelacyjne i piękny prezent. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu pewne przyzwyczajenia są, kiedyś testowałam woal i bawełnę, na bawełnie kurz osiada jak płatki śniegu a woal od widać poszarzenie i szybko łapie zapachy;)dziękuję za realny komentarz;)pozdrowionka

      Usuń
  4. Śliczne te Twoje firaneczki , zwłaszcza ta w kuchni mnie urzekła. Ja jestem tradycjonalistka w tym temacie , Normalna żakardowa firanka i do tego rolety wewnętrzne na szybach które doskonale chronią przed okiem sąsiada i słońcem . Ale przyznam że spuszczam ja bardzo rzadko . lubię dużo słoneczka i światła.
    A za papierki wielkanocne dziękuję , mam całe pudło serwetek, których w życiu nie wykorzystam :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja takie roletki mam w pokoju dziewczyn ale hand made Anulek bawełniane z kokardami, podwijam je i zaczepiam o kokardy, świetny patent na ćwiczenia z rana rolujemy i ręce do góry;)co do żakardowy dla mnie strasznie sztywne;)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi sie to polaczenie z zielenia :)) Slicznie wyglada :)) W stolowym rowniez Slicznie :) A komplecik dla mamy Piekny :)) Widze ,ze lubi Twoja mama tak jak ja czerwonosci :)) Slicznosci Kochana u Ciebie :)) Buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dzięki za rozmowę, buziaki!

      Usuń
  6. Bardzo pomysłowe połączenia. Ładnie wyglądają zasłonki z koronką. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i z przyjemnością zrobię rewizytę;)co do koronek bardzo je lubię ;)

      Usuń
  7. Pięknie i rzeczywiście bardzo wiosennie. Ja osobiście uwielbiam wszelkie zasłony i firny w okach - nie przepadam za żaluzjami i roletami, choć na pewno są praktyczne ;). No i tradycyjnie już - piekne wykonanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja wprost nie nawiedzę rolet tych z plastikami i żaluzje są beee, W pokoju dziewczyn mam rolety bawełniane na patyczku zawiązywane na kokardy, wiosennie będę zmieniać w pokoju u nich to zaprezentuje i tradycyjnie bardzo dziękuję za wizytę i ciekawą lekturę;)

      Usuń
  8. Ojej te kaczuchy są boskie, świetny wzór - nie mogę są przeslodkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu a może taką filcową kaczuchę stworzysz??? na podobieństwo;)

      Usuń
  9. Zrobiłaś cudny komplecik dla mamy :).

    Nowe nabytki w oknach fajne jednak ja wolę takie bardziej przepuszczające światło :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale rozumiem, też lubię światło to słoneczne, fotka zrobiona gdy wieczór nadchodził bawełna od góry jest cieniutka więc i światło dnia widać ale doskonale rozumiem i dziękuję za szczery komentarz;)buziaki

      Usuń
  10. okna ślicznie się prezentują :) kaczuchy są cudowne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia dziękuję, kaczuchy są na prawdę boskie i komponują się super;)

      Usuń
  11. Zasłonki w kuchni z zielenią są cudne . Dużo uroku dodaje haftowany dół. Kaczuchy są super prezentem. Firanka po metamorfozie z szydelkową częścią wygląda wspaniale. Gratulacje dla mamy Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odrobina zieleni i jak wiosennie się zrobiło :). Bardzo ładnie i kaczuchy super, pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!