środa, 21 stycznia 2015

Szmaciane lale i anielice-prezent hand made...

Czasami zastanawiam się  dlaczego właśnie lale szmaciane i anielice kocham szyć.
Zawsze do nich znajdę ciekawy wierszyk, który charakteryzuje dziecko do którego opiekun wędruje.
 Sprawiają mi radość, gdy mogę je szyć. 
Kolejnym wyzwaniem były dla mnie lale stojące i anielice, które udało mi się uszyć.
Przyznam się, że mimo szablonów jakie są w sieci, udoskonalam je po swojemu, dodając lub odejmując pewnie elementy. Choć podstawa czyli ciało, głowa nogi i ręce pozostaje bez zmian.
Przed świętami zostałam poproszona o uszycie na prezent dwóch lal stojących-wyzwanie dla mnie ale w końcu trzeba iść do przodu, uczyć się nowych rzeczy. Poprawiać błędy. 
Tak więc przedstawiam Wam moje szmaciane lale i anielice;




12 komentarzy:

  1. dwie ostatnie anielice bardzo mi się podobają! :) wszystkie mają super buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buzie to różnie wychodzą, jakoś nie potrafię ich szyć i ozdabiać bez buzi;) wszystko metoda prób i błędów;)

      Usuń
  2. Zachwycające, pewnie się powtórzę ale sukieneczki są mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu chyba już każdy pozna mój styl ubierania anielic;)

      Usuń
  3. Są przepiękne. Szczerze zazdroszczę Ci talentu :). Anioły ciągną do dobrych ludzi podobno... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację, warto mieć takiego anioła w domu;) dziekuję za komplement ja raczej z tych samouków;)

      Usuń
  4. Przesliczne :))) Suuper sobie juz z nimi radzisz Aniu :))) I najwazniejsze ,ze sprawia Ci przyjemnosc szycie ich :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga czekają kolejne wyzwania Anielic;)

      Usuń
  5. śliczne a spódnice mają karnawałowe :) Każda ma swój niepowtarzalny urok :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia bo raczej dwie takie same nie zdarzają się;) każda inna...

      Usuń
  6. Piękne ☺
    a te suknie cuowne☺
    pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, może kiedyś kurs zrobię szycia sukienek, uwielbia je szyć zwłaszcza falbany i koronki doszywać;)

      Usuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!