czwartek, 15 stycznia 2015

Kwiaty z materiału-jak zrobić i komu podarować...

Wielkimi krokami zbliża się DZIEŃ BABCI I DZIADKA. Jestem ciekawa czy w Waszych domach już trwają przygotowania;) niestety moje babcie i dziadkowie zasilają grono niebios ale jestem im wdzięczna za trud jaki włożyli w każdą minutę mojego życia. 
Moje dziewczyny mają  dwie babcie i jednego dziadka i z tej okazji przygotujemy takie oto prezenty. Dla mojego taty, który także z góry czuwa nad moimi dziewczynami zawsze w tym dniu jedziemy i palimy światełko i stroik wykonany przez dziewczyny  układamy na płycie. 
Tak więc pamiętajmy i o tych wysoko w chmurach.    
Jak zrobić kwiatki z materiału, pewnie znacie ale przygotowałam krótki opis w postaci zdjęć, chodzi tylko o podstawę bo resztę jestem pewna że sobie świetnie poradzicie;)


  
 DLA WSZYSTKICH BABĆ I DZIADKÓW W TYM DNIU NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA PROSZĘ PRZYJĄĆ ZDROWIA, ZADOWOLENIA Z RODZINY I UŚMIECHU NA TWARZY!


23 komentarze:

  1. cudne te kwiateczki Aniuś :)
    na pewno świetnie by się prezentowały również na karteczkach :)
    fajnie że Twoja córci zabiera się za zanbawę z papierem ,to super sprawa bo i ja się w to wpakowałam i pochłania mnie bez reszty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu na karteczka pewnie tak, tylko bardziej płaskie;) zobaczymy co wyjdzie z tych karteczek, muszę zbudować jej podstawy bo zaczynamy od 0 ale malymi kroczkami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kwiatuszki w sam raz na dzień Babci i Dziadka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fajnie się je robi, można spróbować z bibuły;)

      Usuń
  4. Sliczne kwiatuszki Aniu :) I Suuper jako prezent :))) Milej soboty Aniu Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga wzajemnie udanego dnia! a maszyna cudeńko pozazdrościć tych ściegów;)

      Usuń
  5. Super,takich jeszcze nie robiłam,ale na pewno wypróbuję ten patent : ). Już je widzę jako broszki,albo można zaszaleć i obszyć takimi kwiatami całą torbę : ). Ja też mam dziadków w formie aniołów stróżów już tylko i wyłącznie, ale moje dziecie ma wszystkich dziadków w komplecie plus nawet jedną prababcię : ). Pozdrawiam serdecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ciekawa jestem co wymyślicie ciekawego, macie już jakieś pomysły?a kwiatki robi się super zwłaszcza ze ścinków;)

      Usuń
  6. A dlaczego ją nie wiedziałam o tym blogu????:-):-):-):-):-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga na fb pisałam, wklejałam adres, że znowu jestem;)

      Usuń
  7. Kwiatuszki wyglądają zjawiskowo i całkiem przystępne do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu koniecznie spróbuj, kwiaty a na tym filcowy motyl;)

      Usuń
  8. Przepiękne kwiatuszki:)
    Dzięki za wspaniały kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Aniu za kursik jak zrobić kwiatka przy najbliższej okazji spróbuję uszyć :) buzka, puszeczki niezwykle pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Violu będę starała się więcej takich kursów;)one sa potrzebne by tworzyć)

      Usuń
    2. superowo :) wspaniała wiadomość :)

      Usuń
  10. Świetne kwiatki - w sam raz na Dzień Babci i Dziadka :). Chętnie podkradnę od Ciebie kilka pomysłów :). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie").

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję i zapraszam, już się rozgościłam, tylko jeszcze nic nie napisałam;)bo uwielbiam czytać;)

      Usuń
  11. Śliczne, może kiedyś wykorzystam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę;) i zapraszam, uwielbiam twoje naturalne pisanie i podziwiam!

      Usuń
  12. Rewelacyjny pomysł!!! Obdarowani będą wniebowzięci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi oj tak, zwłaszcza gdy podlewać nie trzeba;)

      Usuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!