wtorek, 20 stycznia 2015

Kalendarz w pokoju...

Jestem ciekawa czy Wasze dzieci korzystają z kalendarza w pokoju, znaczą sobie daty urodzin, imienin, ważne wydarzenia. 
W pokoju dziewczyn wisi tablica korkowa z ich planem lekcji i drobnymi notatkami.
Ale na ścianie zawsze wisi kalendarz, tam mają zaznaczone różne rzeczy, przez to młodsza Michasia uczy się, który dzisiaj mamy, jaki dzień itd...
Z Nowym Rokiem zapomniałam kupić dla siebie kalendarz wiszący i w prezencie dostałam od córek pieski, pobazgrałam na nim swoje notatki. 
W ich pokoju brakowało kalendarza, postanowiłam coś z tym zrobić. Kupiłam brystol i najzwyczajniejszy kalendarz tylko z datami, na dodatek z defektem bo tam Nowy Rok zaczyna się w piątek, ucięłam go i za pomocą dziurkacza i kokardy związałam. 
Dokleiłam go do kartonu a w tle wkleiłam uwielbiane konie z poprzedniego kalendarza. 
W ten sposób ulubione wierzchowce znowu zdobią ścianę dziewczyn a one mają już miejsce na swoje  zapiski;)
Kalendarz zgłaszam do wyzwania w Klubie Tworczych Mam

Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego tygodnia!

10 komentarzy:

  1. Super kalendarz :) Powodzenia w zabawie Aniu :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga taka zabawa łączona z pożytecznym czysta przyjemność;)

      Usuń
  2. Śliczniutki kalendarz ☺
    kalendarz koniecznie musi być dziecięcym pokoju ☺
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka masz rację kalendarz musi być, dziękuję za odwiedziny. Mogę napisać z czystą przyjemnością że chętnie do Ciebie zaglądać będę;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Basiu wszędzie konie i motyle;) teraz taka pasja u dziewczyn;)

      Usuń
  4. Dziekuje Aniu za zaproszenie do bloga, jak milo znow zoabczyc Twojego bloga :) A kalendarz prezentuje sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet nie wiesz jak mi jest miło, że ktoś pamięta o mnie;)

      Usuń
  5. Kalendarz to przydatna rzecz jak umieścimy tam swoje urodziny to jest szansa że mąż nie zapomni heheh :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia no powiedzmy że do niego zagląda hihhi, mojemu zawsze daty się mieszają;)

      Usuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!