czwartek, 25 grudnia 2014

Kreatywne pomysły-witamy!

 Kreatywne pomysły dla małych i dużych.Witamy serdecznie w twórczej rodzinie szyjących i kombinujących dziewczyn. To miejsce na prezentowanie tego co można zrobić by się nie nudzić lub zrobić coś z niczego przy użyciu kilku prostych elementów. Mamy nadzieję, że miło i twórczo spędzicie z nami czas.  Margot, Anulek z Olą i Michasią...

Prowadzę warsztaty plastyczne dla dzieci, sprawia mi to ogromną radość, gdy patrzę na kreatywne pomysły, z jakim zapałem wykonują polecenia by ze zwykłej rolki papierowej powstał anioł.Gdy duma dzieci rozpiera i słychać hasło:mamo to ja zrobiłem, sama skleiłam albo to był mój pomysł.

Jestem samoukiem, szycie na maszynie czy kombinowanie to moja specjalność. Uwielbiam szyć anioły, każdy swoje przeznaczenie ma. W sieci jest masa pomysłów z różnej dziedziny rękodzieła, podpatruje, unowocześniam ale i swoje szare komórki włączam....

Zapraszam Was do czytania i komentowania...

Na Facebooku prowadzę  grupę kreatywne pomysły dla małych i dużych...
 https://www.facebook.com/groups/357463407742218/


To jest szopka wykonana przez moją córkę.Kawałek drewna i nad świeczką topione kredki świecowe. Pamiętajcie ta technika tylko w obecności osób dorosłych..


5 komentarzy:

  1. No czekałam na tą chwilkę na bloga, ja na pewno będę częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Anulku, witajcie dziewczynki :) wspaniały pomysł, ale muszę przyznać że pierwszy raz słyszę o topieniu kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szopka bardzo ciekawa a zabawę z dziećmi cenię sobie bardzo :) czekam na kolejne ciekawe wpisy :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyszła! Aniu masz zdolne kobietki wokół siebie :) pzodrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiałam się Anulku jak długo wytrzymasz bez bloga :)
    super pomysł z topieniem kredek :) i piękne wykonanie, Twoje córki po Tobie takie artystyczne dusze... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!